Wciąż Modne: Bally Pre-Fall 2012

Jakość, elegancja i dbałość o każdy detal - to główne założenia luksusowej marki BALLY, założonej w Szwajcarii w 1851 roku. Wszystkie kolekcje łączą w sobie wyrafinowany styl z najwyższą jakością wykonania, czego efektem jest niewymuszona elegancja na każdą okazję.
BALLY to obecnie najdłużej działająca marka luksusowa na świecie, która z roku na rok rośnie w siłę. Niezmiennie przywiązuje wagę do swojego dziedzictwa i wciąż dąży do doskonałości.
Kto rządzi w BALLY?
Od 2010 roku funkcję Dyrektorów Kreatywnych BALLY pełnił duet brytyjskich projektantów – Michael Hertz i Graeme Fidler. Łączyła ich wspólna wizja i ogromny szacunek dla dziedzictwa marki. Obaj czerpali z tradycji i historii BALLY to, co najlepsze, dbając jednocześnie o to, by każda kolekcja była inna i nowoczesna. Efektem tej pracy są modele inspirowane archiwami firmy, bogatymi w szkice, odzwierciedlające charakter danej epoki lecz zawsze z nutą nowoczesności i w zgodzie z najnowszymi trendami. Dziś marką zarządza Frédéric de Narp (CEO) oraz Pablo Coppola (Dyrektor Kreatywny).
BALLY Pre-Fall 2012
Jeżeli do tej pory uważaliście połączenie czerni i granatu za niestosowne, czas zmienić tor rozumowania. Elegancka granatowa koszula w połączeniu z czarną spódnicą o kroju koła to doskonały komplet do biura. Przydadzą się również ciemne (kryjące) rajstopy, brązowa torba shopper i skórzane szpilki. Nic dodać, nic ująć - look z kolekcji BALLY Pre-Fall 2012 jest wciąż modny!
Lista zakupów:
- Granatowa koszula damska TU
- Czarna spódnica z wysokim stanem TU
- Brązowa torba typu shopper TU
- Skórzane szpilki TU
Foto: Vogue.com