Trend ze Ścianki: Logomania

Wraca moda na ubrania i dodatki z okazałym logo! Trend z dwóch ostatnich dekad ubiegłego wieku przeżywa drugą młodość. W czym tkwi jego fenomen?
Lata 90. to istny wybuch modowej ekspresji. Przyzwolenie na blichtr opanowało każdą sferę życia - poczynając od drogich sprzętów, przez samochody, aż po lansiarskie ubrania z logo marki w rozmiarze XXL.
Logomania nie schodzi ze światowych wybiegów od 2017 roku, który bez wątpienia był czasem powrotu do kolorowych lat. 80.. Wróciła moda na bufki, cekiny, mocne kolory i wyraziste makijaże, które dotąd stanowiły szczyt obciachu. Logo w wydaniu vintage pojawiło się w kolekcjach Gucci, Dior i Balenciaga i dziś jest jednym z hitów, które należy traktować z przymrużeniem oka.
Karolina Gilon na finałowy pokaz MSKPU 2018 wybrała komplet polskiej marki FIELDS - rozszerzane spodnie z logo Perspective w połączeniu z kolorowymi butami na gumowej platformie i białą puchową kamizelką w wydaniu oversize tworzą awangardową całość.