Spotkanie prasowe 11. edycji Fashion Designer Awards

admin | Sierpień 25, 2020

Na Mysiej 3 w Warszawie odbyło się spotkanie prasowe 11. edycji najważniejszego konkursu dla młodych projektantów w Polsce. Tematem Fashion Designer Awards 2020, którego pomysłodawczynią i producentką jest Joanna Sokołowska-Pronobis, jest My City, My Energy. W tym roku, w skład jury wchodzą m.in.: Rafał Michalak (duet MMC Studio), Vasina, Paprocki&Brzozowski, Agnieszka Więdłocha, Dorota Williams, Joanna Horodyńska, Weronika Płocha, Marzena Singh oraz Ewa Podleśna-Ślusarczyk.

 

 

 

 

 

Uczestnicy spotkania zabrali gości w porywającą podróż do miejsc, które ich inspirują najbardziej i które są dla nich tytułowym city. Odbyły się wycieczki do Berlina, Łodzi, Paryża, Londynu, Nowego Jorku i… miasta, do którego wracają wszyscy – Warszawy.

 

 

 

 

Tegoroczny temat “My City, MY Energy” wibruje pozytywną energią! Zabiera młodych projektantów do miejsc, które ich inspirują i do miast, które swoją mocą porywają ich do twórczego działania. Jestem przekonana, że pod wypływem tych emocji powstaną świetne kolekcje konkursowe – Joanna Sokołowska- Pronobis

 

 

 

 

Jestem związana z Łodzią, która mnie bardzo inspiruje. Ma taką mieszankę urody i brzydoty, jest industrialna, szara, ale też (poprzez niezwykłe murale) bardzo kolorowa. Uwielbiam energię Łodzi, mam nadzieje, że chociaż paru uczestników 11. edycji FDA wybierze Łódź jako swoją inspirację do tegorocznego tematu… – Agnieszka Więdłocha

 

 

 

 

W 11. edycji Fashion Designer Awards na laureatów czekają inspirujące podróże. Zwycięzca pojedzie do Mediolanu na City Milan Fashion Week z Partnerem Głównym konkursu, producentem Batonika Duplo, oraz do Paryża na targi Premier Vision z Cisowianką Perlage. W pakiecie jest także 3rd International  Young Designers Contest w Kijowie i wyjazd na targi Tissue Premier do Lille dzięki Electrolux Polska.

 

 

 

 

Na finalistów czekają także staże w dziale kostiumografii i charakteryzacji TVN S.A., pracowni MMC Studio i duetu Paprocki&Brzozowski, wiele publikacji w mediach i nagroda finansowa w wysokości 20 tys. złotych. Zwycięzca 11. edycji otrzyma dodatkowo półroczny kontrakt od DPD na niezawodną dostawę przesyłek.

 

 

https://www.hairbro.com/

 

 

Do konkursu można się zgłaszać do 23. marca 2020 <<<

Zobacz co ciekawego mamy dla Ciebie w Sklepie