YOUNG WEAR to nowa polska moda dedykowana młodym buntownikom. Rynek przyjął ją świetnie! Jeżeli takie hasła, jak muzyka, zabawa, japońska kultura i oryginalne ubrania z nadrukami nie są Wam obojętne, z pewnością odnajdziecie się w świecie ubrań o młodocianym uosobieniu.
YOUNG WEAR wbiło się w niszę na polskim rynku. Za sukcesem stoi pomysł, który idealnie określa zarówno zalożyciela marki, Dominika Chrzanowskiego, jak i współpracujących z nim ludzi. Efekt? Blisko 30 tys. fanów na Facebook’u i 8 tys. śledzących na Instagramie. A to dopiero początek…
Pokazujemy wszystkim, że można mieć świetną jakość ubrań szytych w Polsce w cenie dostępnej tak naprawdę dla każdego – Dominik Chrzanowski
Nasze kolekcje skierowane są do młodego człowieka, niekoniecznie z dużego miasta, ale wiedzącego, czego chce i do czego dąży. Z pomysłem na życie oraz próbującego wyróżniać się na tle innych.
Największym sukcesem YOUNG WEAR jest ostatnia sesja zdjęciowa złożona z aż 4. planów zdjęciowych oraz 10. modeli i modelek. Warto zaznaczyć, że do dyspozycji był wyłącznie jeden fotograf, Adrian Obręczarek, a sesję udało się zorganizować w niecałą dobę.
Bluza YOUNG WEAR miała swoją premierę w telewizji (pojawiła się w programie Pytanie na Śniadanie). Marka brała również udział w realizacji i zbiórce KENIA2018, gdzie udało się zebrać ponad 100 tys. złotych dla potrzebujących dzieci z Kenii. Na koncie ma współpracę z masą polskich raperów i bloggerów – min. z LittleMooonster96 (Angeliką Muchą), jedną z najbardziej popularnych Intagramerek w kraju.
W planach YOUNG WEAR jest założenie fundacji, która poprzez markę odzieżową będzie pomagać ludziom potrzebującym.
Do 2025 chcemy być w pierwszej 5. najbardziej popularnych polskich marek ulicznych, a w ciągu najbliższego roku planujemy poszerzyć działalność poza kraj. Może brzmi to nieprawdopodobnie, ale duże cele są po to, by je spełniać. Prawda? :]
Ubrania i akcesoria YOUNG WEAR kupicie w oficjalnym sklepie internetowym na http://23youngwear.com/ <<<