Marka Tygodnia: SuggEstioN

AnnaAmelia Filewicz | styczeń 25, 2021

Za marką SuggEstioN stoją dwie radosne dziewczyny z pasją tworzenia. Firma Agnieszki i Lucyny wyrosła z troski o przyszłość Ziemi oraz przekonania, że tym, co powinno wyznaczać kierunek współczesnej mody, jest świadomość człowieka, jak dużym zagrożeniem staje się produkcja ubrań i innych rzeczy codziennego użytku na masową skalę…

 

 

 

 

 

 

Polski rynek coraz odważniej otwiera się na takie pomysły. Wymusza to oczywiście konieczność ograniczania szkodliwych substancji, które przedostają się do atmosfery w wyniku wytwarzania ubrań. Ludzie coraz chętniej szukają innych rozwiązań, stąd second hand’y, wypożyczalnie ubrań czy komisy. My stawiamy na indywidualizację rzeczy, czyli  nie tylko ratujemy fajne ubrania przed utylizacją, ale dodatkowo (nie zawsze, ale często) dajemy im drugie życie czyli indywidualizujemy według opracowanych projektów. To dobry kierunek. W końcu zaczynają nim podążać czołowi, światowi projektanci…

 

 

 

 

 

Czas pandemii przyniósł jedną ogromną korzyść – ograniczenie konsumpcjonizmu. Zamknięcie w domach, przymusowa izolacja rzeczywiście skazały ludzi na ograniczenia (także w zakupach). Coraz więcej z nas wciela w czyn zasady slow life, dzięki czemu to zjawisko nie jest już tylko pustym hasłem. Myślimy, co jest nam potrzebne, robimy listy zakupów, opracowujemy strategię ubierania się w zależności od własnego gustu, a nie takiego, o którym jest głośno w mediach.

 

 

 

 

 

 

W tym wszystkim ważne jest również to, aby stawiać na indywidualność, poszukując czegoś, co podkreśla osobowość, a przy tym nie jest produkowane na masową skalę.

 

 

 

 

 

Truizmem byłoby stwierdzenie, że inspiruje nas to, co dookoła, ale tak rzeczywiście jest. Natura, podróże, a przede wszystkim ludzie – to są elementy, które wpływają na powstawanie najlepszych pomysłów. Śmiejemy się w firmie, że panie krawcowe muszą się dość mocno napocić, aby sprostać naszym projektom, które są dość nietypowe i oryginalne. Czasami dana rzecz przemawia do nas i po prostu wiemy, jaki ma być efekt końcowy (czyt. połączenie kilku zestawionych ze sobą, pozornie niepasujących elementów)…

 

 

 

 

Agnieszka i Lucyna zajmują się także znajdywaniem ubrań na zamówienie. Nie odkryjemy Ameryki pisząc, że zjawisko fashion hunter jest czymś nowym na rynku – nie tylko polskim. Dziewczyny wprowadziły tę usługę, aby pomóc Wam w poszukiwaniu takich elementów garderoby, których nie możecie zdobyć na własną rękę.

 

 

Prośby bywają różne. Najczęściej są bardzo zachowawcze, związane z określonym rozmiarem, ale bywają też fantazyjne pytania, na przykład o konkretny typ spodni. Celem fashion huntera jest pośrednia pomoc w odnajdywaniu lub budowaniu stylu, co często proponujemy. Próbujemy sprostać oczekiwaniom, na razie jednak propozycji w tym zakresie było zbyt mało, by mówić o tym, co jeszcze nie zostało znalezione. Jedno jest pewne, Fashion hunter = niezwykłe wyzwanie 💪

 

 

 

 

 

W modzie jest jeszcze wiele do odkrycia, stąd zawód trendsettera. Inna sprawa, że oczywiście moda lubi zataczać koła i stąd zainteresowanie tym, co już było. W tym aspekcie jednak najistotniejsze jest to, aby głos mody był słyszany jako ten, który łączy pokolenia. Wszelkie reinterpretacje są właśnie próbą integracji pokoleniowej. I to postrzeganie branży “fashion”  szczególnie nas interesuje. Moda vintage jest kopalnią pomysłów. Fajnie tylko, jak wchodzi w dialog ze współczesnością, jak zaczyna przemawiać ponad wiekami. Wtedy to rzeczywiście źródło inspiracji, także dla nas. Przygoda, którą przeżywamy jest wielką radością poznawczą. To swego rodzaju archeologiczne zacięcie, gdy znajdujemy perełkę vintage, która zmusza nas do poszukiwania jej historii, informacji o twórcy czy epoce, którą reprezentuje. Naszym zdaniem tym, co wyróżnia naszą markę na tle innych, jest wielki szacunek do ubrania, świadomość wykorzystania (zarówno ekonomicznego, jak i racjonalnego) przetwarzanych rzeczy oraz fakt, że z usługą personalizacji staną się unikatowe. I to w różnym zakresie – stylu, kroju, pomysłu…

 

 

 

 

 

Ubrania SuggEstioN noszą odważne kobiety. Stanowczo i konsekwentnie wyrażające siebie i swoją osobowość. Trzymające się swoich zasad zamiast tych narzucanych przez środowisko, w którym funkcjonują. Potrafiące zachować złoty środek, ubrać się stosownie do sytuacji, z należytym szacunkiem, odnoszące się do zasad “dress code” w stopniu inteligentnym, bo unikającym groteski i obsceniczności jak ognia. Znające swoją wartość i kreujące styl, któremu pozostają wierne.

 

W tym miejscu nie generuje się sztucznych barier czy ograniczeń. Za to kibicuje podkreślaniu wyjątkowości poprzez zdobywanie rzeczy oryginalnych, podkreślających urodę i charakter.

 

 

 

 

 

 

Kobieta SuggEstioN doskonale wie, w jakim stylu się odnajduje i co jej pasuje. Świadomie przyjmuje komplementy i umie obdarzać nimi innych. Ma wielką radość z kompletowania swojej garderoby i korzystania z niej. W końcu nie musi mieć dużo, by wyglądać ciekawie.

 

 

 

 

Współpracujemy z cudownymi ludźmi, którzy podzielają naszą pasję. Choć bliska jest nam estetyka projektów japońskich czy belgijskich, co pewnie widać w naszych pomysłach, staramy się dawać naszym klientom rozmaite propozycje. Osiągnięciem jest także wciąż nieśmiertelna wyobraźnia, która podpowiada nam pomysły i drogę ich realizacji.

 

 

 

 

 

Trzy główne cele SuggEstioN:

 

 

-> utrzymanie wizji firmy jako tej, która wpisuje się w ideę zero vaste i ochronę środowiska naturalnego;

 

-> twórcze i kreatywne podejście do zasobów, które już są. Reinterpretowanie ich w duchu współczesnym;

 

-> zachowanie indywidualnego podejścia do projektów. Zaskakiwanie nowatorskimi rozwiązaniami i możliwościami personalizacji.

 

 

 

 

 

 

 

 

SuggEstioN <<< takie ubranie trafia się tylko RAZ…

 

 

 

 

Zobacz co ciekawego mamy dla Ciebie w Sklepie