Marka Tygodnia: RIFLE

AnnaAmelia Filewicz | Luty 8, 2019

Włoska marka RIFLE została założona w 1958 roku przez braci Giulio i Fiorenzo. Jej siedziba do dziś mieści się w Toskanii, a studio projektowe zlokalizowane jest w Berberino di Mugello nieopodal Florencji. Od paru miesięcy kultowe ubrania z logo nawiązującym do drewnianych skrzyń można ponownie kupić w Polsce, w wybranych salonach Royal Collection oraz Nico.

 

 

 

 

Polska premiera RIFLE miała miejsce w latach 80. – firma zaliczała się wtedy do jednych z najbardziej rozchwytywanych marek odzieżowych dostępnych w Pewexach. Swoje kolekcje adresowała do zamożnej klienteli w średnim wieku (40-55 lat). Dziś włoski brand celuje w zdecydowanie “młodszy” target…

 

 

 

 

Flagowym produktem RIFLE są markowe dżinsy wyprodukowane z wysokiej jakości materiałów i dostępne w przystępnych cenach. Do salonów Royal Collection i Nico trafiła niedawno nowa kolekcja Modern Heritage, która obrazuje nowoczesne podejście do tradycyjnych, ikonicznych projektów proponowanych przez markę w poprzednim tysiącleciu.

 

 

 

 

W propozycjach RIFLE na Wiosnę i Lato 2019 widoczne są wpływy sportowego miejskiego stylu, gorących południowo-amerykańskich nadruków, militarnych krojów oraz inspiracje latami 80. i 90.. W asortymencie komplementarne elementy damskiej i męskiej garderoby – od t-shirtów z logo, przez spodnie, aż po sukienki i kurtki z naszywkami.

 

 

 

Wyłącznym przedstawicielem RIFLE na polskim rynku jest agencja GPoland, która może pochwalić się dystrybucją takich marek modowych z sektora premium, jak: GAS, Emporio Armani, Liu Jo, Karl Lagerfeld, Patrizia Pepe, Pinko, Furla, Calvin Klein, Ralph Lauren, Roberto Cavalli czy Tom Tailor.

Zobacz co ciekawego mamy dla Ciebie w Sklepie