Marka Tygodnia: MAAM

AnnaAmelia Filewicz | Luty 28, 2019

MAAM jest marką specjalizującą się w “górach” (czyt. bazowych bluzkach i t-shirtach). Modowy koncept został stworzony z myślą o kobietach, które lubią czuć się dobrze i elegancko w minimalistycznej oprawie. Niewymuszonej lecz niejednoznacznej, kryjącej w sobie coś więcej niż perfekcję wykonania, dbałość o detal i dobre szycie. Pytanie, co na to polski rynek?

 

 

 

Działamy lepiej, kiedy wyglądamy lepiej bo… czujemy się wtedy piękne i silne. Swoim strojem i wyglądem komunikujemy kim jesteśmy oraz jak chcemy być odbierane – Małgorzata Główka, właścicielka MAAM

 

 

 

 

MAAM to wynik obserwacji rynku mody i odpowiedź na zmęczenie erą fast fashion. Małgosia Główka, właścicielka marki, przez lata pracy w korporacji na stanowiskach wymagających formalnego stroju miała ogromny problem ze znalezieniem dobrej jakości bluzek i t-shirtów, które byłyby odpowiednim dopełnieniem biznesowego dress code‘u.

 

 

 

 

Większości temu, co znajdowałam na rynku, brakowało jakości. Ubrania nie spełniały wymogów elegancji lub były najzwyczajniej niewygodne. W końcu nie od dziś wiadomo, że sztywne bluzki koszulowe, noszone pod żakiet, krępują ruchy. Ciężko w takim stroju wytrzymać cały dzień, a po kilku godzinach na kołnierzyku czy mankietach wyraźnie zarysowują się ślady kilkugodzinnego użytkowania. To, co oferujemy w MAAM to typowy basic w najlepszym wydaniu. Nasze topy sprawdzają się nie tylko w biznesowych stylizacjach, ale także jako dodatek do dżinsów czy sportowych zestawów. W pędzącym świecie trendów znajdujemy coś, czego nie zmienia sezonowa moda.

 

 

 

Kroje z gatunku basic mają to do siebie, że zbytnio nie wyróżniają się na tle innych. Nie inaczej jest w przypadku MAAMJednak to, co daje tej marce przewagę na tle innych to przede wszystkim wysoka jakość materiałów i wykonania, a także – paradoksalnie – owa prosta, z pozoru niczym nie wyróżniająca się, ponadczasowa, paryska klasyka, która sprawdza się zawsze i wszędzie. Dzięki temu nawet w najzwyklejszym topie MAAM poczujecie się wyjątkowo.

 

 

 

 

 

Hołdujemy zasadzie “im mniej, tym więcej”. W praktyce oznacza to, że  wystarczy kilka świetnej jakości elementów z gatunku basic w szafie, a zawsze będziecie perfekcyjnie ubrane. Efekt ten można osiągnąć dzięki bazowej kolekcji MAAM, która składa się z elementów podstawowej, przemyślanej lecz nowoczesnej szafy. Nasze ubrania dają swobodę do kreowania unikalnego stylu, bo każda kobieta jest inna!

 

 

 

 

 

Kobieta MAAM jest aktywna, niezależna i wie czego chce. Często pracuje w korporacji lub prowadzi swój własny biznes, uprawia wolny zawód. Niezależnie od sytuacji zwraca uwagę na standardy, stawia na jakość, nie zapominając o wygodzie. Lubi się dobrze czuć w tym, co nosi – zarówno w pracy, jak i wolnym czasie. Ważne dla niej jest nie tylko środowisko, ale cały otaczający świat. Zakupy robi w sposób przemyślany i świadomy. Ceni proste formy oraz minimalizm.

 

 

 

 

Sukces MAAM tkwi w produktach i zadowoleniu klientek. Pomimo młodego stażu, marka może pochwalić się sporym gronem fanek, które z niecierpliwością wyczekują nowości i wracają po sprawdzone t-shirty ze stałej oferty.

 

 

 

 

 

Nasze kolekcje szyjemy tylko w polskich szwalniach, dzięki czemu mamy pełną kontrolę nad każdym etapem produkcji. Dla mnie ważne jest to, że MAAM od początku swojego istnienia utrzymuje założone wcześniej standardy, a dla start up‘u, gdzie koszty mają duże znaczenie, jest to duże wyzwanie. W MAAM liczy się każdy detal. Poczynając od perfekcyjnego odszycia, przez wysokiej jakości materiały, na opakowaniu i zapachu kończąc. Do produkcji naszych ubrań wykorzystujemy najwyższej klasy materiały powstające w procesach przyjaznych środowisku, w tym posiadające międzynarodowe certyfikaty, takie jak GOTS czy inne eco standards, potwierdzające organiczność tkanin, dbałość o środowisko i standardy socjalne przy produkcji. B-shirty MAAM, koszulki czy topy są szyte głównie z bawełny organicznej, Lyocell i jedwabiu organicznego. Dlatego cieszy nas to, że od projektu, poprzez wybór materiałów, produkcję i sprzedaż trzymamy się zasad zrównoważonej mody (i biznesu) oraz tzw.fair trade.

 

 

 

 

 

MAAM to jeden z lepszych dowodów na to, że elegancko i stylowo można wyglądać nie tylko w sztywnej koszuli. Wręcz przeciwnie, wygoda to podstawa biznesowego stroju. To także chęć ułatwienia kobietom stworzenia idealnej bazy do budowania wielu stylizacji – zarówno formalnych, jak i casualowych. Dzięki temu można zaoszczędzić czas i pieniądze. Morał? Marka Małgosi Główki chce Was BEZWZGLĘDNIE wspierać. W drodze do odkrywania swojej kobiecości i wewnętrznej siły…

 

Śledźcie MAAM w Social Media:

 

FB @maamstyle

Insta @maamstylecom

Zobacz co ciekawego mamy dla Ciebie w Sklepie