Marka Tygodnia: KOKO brand

AnnaAmelia Filewicz | Czerwiec 7, 2020

Świat KOKO brand kręci się wokół jeansu. Marka powstała z myślą o kobietach, które uwielbiają ubrania z kultowego denimu tak, jak jej pomysłodawczyni – Karolina Kamińska-Wojteczek. Udało nam się porozmawiać o sednie pomysłu, odwadze, trudach i planach na przyszłość…

 

 

 

 

Miłość Karoliny do jeansu zaczęła się już w dzieciństwie, kiedy to klasyczne spodnie straight i ramoneska ze spranego denimu stały się jej marzeniem. Efektem tej pasji jest startowa mini-kolekcja z klasycznymi modelami ubrań z ponadczasowej tkaniny zdobionej oryginalną grafiką.

 

 

 

 

Jestem ogromną fanką jeansu, który według mnie jest nieśmiertelny. Oczywiście obserwujemy zmienne zapotrzebowanie na denim wraz z kolejnymi trendami, ale nigdy nie wypada całkowicie z obiegu. Moja marka jest bardzo młoda, wystartowała w lipcu 2019. Jak to z każdą nowością bywa – potrzeba czasu, by się do niej przyzwyczaić, przekonać, poznać jakość. Już teraz mogę śmiało powiedzieć, że KOKO_brand zdobywa serca swoich fanów! – Karolina Kamińska-Wojteczek, założycielka KOKO brand

 

 

 

Moda zatacza koło. Trendy odchodzą i powracają, jednak wciąż szuka się w niej świeżego powiewu. Odmiennego, chociażby w detalach. W przypadku KOKO brand to zarówno klasyki, jak również odważniejsze propozycje ubrań zdobionych niepowtarzalną grafiką ilustratorki – Magdaleny Polakowskiej (@voteforpralka). W startowej kolekcji pojawiły się usta z logo KOKO oraz bajkowe potwory.

 

 

 

 

Kobieta ubrana w KOKO_brand jest pewna siebie, aktywna, lubi nieskrępowaną modę i ciekawe stylizacje. Żyje odważnie, unika monotonii.

 

 

 

 

Jak już wspomniałam, moja marka jest młoda, z dość krótką historią. Mimo tego, jeszcze w zeszłym roku kurtka “SUPERSTAR” trafiła do plebiscytu INFLUENCER’S TOP 2019, gdzie zdobyła certyfikat w kategorii STYL. Jest mi niezwykle miło, że KOKO_brand zostało tak szybko docenione. To dla nas ogromne wyróżnienie! – Karolina Kamińska-Wojteczek

 

 

 

 

KOKO brand stawia na odbiorcę. Jako marka odzieżowa pragnie mieć rzeszę zadowolonych Klientek, które będą chętnie nosić oryginalne projekty z polskiego jeansu. Aby to osiągnąć, musi proponować produkty idealne, dlatego kładzie nacisk na jakość i dbałość o detale.

 

 

 

 

Dodatkowo, w swojej działalności pragnę zadbać o ekologię, a przynajmniej dołożyć ku temu małą cegiełkę. Nasze rzeczy pakujemy w bawełniane torby, czyli zero plastiku. W niedalekiej przyszłości do asortymentu trafią także modele z eko-jeansu, produkowane w 100% w zgodzie ze środowiskiem.

 

 

 

Oryginalny polski denim z metką KOKO_brand kupicie TU <<<

 

Zobacz co ciekawego mamy dla Ciebie w Sklepie