Marka Tygodnia: JIMMY JINX

AnnaAmelia Filewicz | Czerwiec 15, 2020

JIMMY JINX to wschodząca polska marka dedykowana buntownikom – niezależnie od wieku. Jest odpowiedzią na modę sieciową niskiej jakości. Przebija ją sprawdzonymi krojami z precyzyjnie wyszukanych dzianin pochodzenia naturalnego, które pozwalają czuć się komfortowo przy jednoczesnym zachowaniu wizerunkowych zasad klimatu #street.

 

 

 

 

JIMMY JINX to marka stawiająca na jakość – dzięki krajowym szwalniom i hafciarniom. Skierowana jest do wszystkich, którym zależy na noszeniu ubrań wysokiej klasy. Wykorzystywane do ich produkcji dzianiny są technologicznie doskonałe.

 

 

Jeżeli interesuje Was tylko nadruk na bluzie czy t-shircie i nie zwracacie uwagi na skład produktu – macie do wyboru tysiące innych marek. W linii JIMMY JINX 1984 postawiłem na absolutny minimalizm i skupiłem się na krojach, które w 85% są unisex i tylko malutka część skierowana jest wyłącznie do kobiet. Ilość asortymentu wynika tylko i wyłącznie z faktu, że marka dopiero startuje. Dlatego uczę się na błędach. Nie do końca jest to odważne posunięcie. Bardziej badanie rynku. Większość marek opiera się na gotowych krojach, nadrukach ze sloganami, które wszyscy znamy, a tylko mała część skupia się na pochodzeniu przędzy, jakości haftu czy pochylenia się nad unikatowym krojem… – Jimmy Jinx

 

 

 

Markę JIMMY JINX wyróżnia przede wszystkim jakość dzianin, które po długich poszukiwaniach udało się skompletować. Kolejnym aspektem jest minimalizm. Oferowane t-shirty możecie ubrać nie tylko na plażę – równie dobrze zaprezentują się pod marynarką czy rozpinaną bluzą. Całość pieczętują klasyczne kolory, takie jak czerń, biel czy szarości.

 

 

Moje crewnecki czy hoodie nie biją na odległość ogromnymi logotypami tylko delikatnym haftem. To pozwala na noszenie ich w różnych sytuacjach. Natomiast nowa linia “JIMMY JINX Sport”, której premiera (przez pandemię) została lekko opóźniona, będzie totalnie inna. Pozwoliłem sobie na lekki surrealizm i odważne kolory. Bo to ma być linia skierowana do osób, które chcą się wyróżnić z tłumu. Tutaj wiek nie ma znaczenia tylko otwarte podejście do mody.

 

 

 

JIMMY JINX jest konkretny, bezpośredni i szczery do bólu. Nie idzie na kompromisy w temacie swojej marki. Jeżeli uzna, że coś ma być takie, jak sobie wymyślił, to takie być po prostu musi. Przywiązuje dużo uwagi do detali, bo to one świadczą o całości.

 

 

Jeśli markę lubi dziesięć osób to te osoby powiedzą o niej dziesięciu kolejnym. Jak już zaznajomi się z nią sto person to może jedna z nich coś kupi… a co się wydarzy, jak markę pozna 10000 osób? Nie staram się na siłę wciskać produktów, w które sam nie wierzę. Wszystko, co pokazuje moja marka, to rzeczy, które lubię i noszę. Jak ktoś inny doceni je tak samo to tylko się cieszyć!

 

 

 

 

Największym sukcesem JIMMY JINX jest samo powstanie.

 

 

Jestem magistrem sztuki i zawodowo zajmuję się produkcją filmową od ponad dekady. Jest to bardzo czasochłonny zawód, więc zawsze zdarzało się coś, co przekładało rozpoczęcie produkcji ubrań. Sam pomysł powstał 5-6 lat temu, a marka rzeczywiście funkcjonuje od niecałych 12. miesięcy. To jest moja odskocznia od regularnej pracy w branży filmowej. Daje mi bardzo dużo radości.

 

 

 

 

Dla mnie największym osiągnięciem jest fakt, że na ponad tysiąc sprzedanych sztuk odzieży miałem tylko dwa zwroty (na szczęście dotyczyły nieodpowiedniego rozmiaru). Wydaje mi się, że jest to dowód jakości, jaką oferuje JIMMY JINX

 

 

 

 

Głównym celem jest rozbudowanie rozpoznawalności i świadomości marki. Życzyłbym sobie, aby slogan “Bądź JINX, zasługujesz na to” niósł za sobą coś, co będzie dawało ludziom poczucie należności do społeczności otwartej na modę, darzącej się wzajemnym szacunkiem i żyjącej w zgodzie z otaczającym światem. Także bądź JINX, bo na to zasługujesz!

 

 

 

JIMMY wie, jak ubrać. Warto mu zaufać…

jimmyjinx.com <<<

 

 

Zobacz co ciekawego mamy dla Ciebie w Sklepie