Od soboty, 3 lutego 2018 roku, w DH VITKAC można zrobić zakupy w jedynym polskim pop up‘ie paryskiej marki Sonia Rykiel. Na otwarciu nie zabrakło redaktorów czołowych magazynów modowych oraz warszawskiej śmietanki towarzyskiej z Jessicą Mercedes Kirschner, Julią Kuczyńską MAFFASHION, Joanną Horodyńską i Michałem Witkowskim na czele.
Prezentowana w pop up’ie kolekcja Manifesto to hołd złożony twórczości Soni Rykiel, reinterpretowany przez Julie de Libran, która od 2014 roki pełni funkcję dyrektor artystycznej marki.
Dom Mody Sonia Rykiel powstał w Paryżu w 1968 roku, w symbolicznym okresie rewolucji politycznej i kulturalnej, co zdeterminowało styl pierwszych kolekcji. Charakteryzowały się hasłami, mówiącymi o ówczesnych marzeniach oraz ideach.
Pięćdziesiąt lat po otwarciu pierwszego butiku w samym sercu Paryża, marka postanowiła wskrzesić energię i pozytywny klimat tamtych czasów poprzez współczesne spojrzenie na modę okiem Julie de Libran.
Wieczór umilił gościom koncert pianistki i kompozytorki – HANI RANI.
W kolekcji dostępnej w DH VITKAC znajdziecie nie tylko kultowe swetry, t-shirty i dżinsy, ale także sukienki i dodatki ozdobione słynnym monogramem Sonia Rykiel.