Magazyn

Przeczytaj więcej o Marka Tygodnia: MAL collection

Marka Tygodnia: MAL collection

MAL collection to polskie projekty w stylu casual army. Moda, będąca wynikiem połączenia klasyki z nutą nonszalancji i szczyptą militarnego klimatu. Kto za tym wszystkim stoi? Poznajcie Katarzynę Elżbietę Bednarską. (więcej…)

OMENAA FOUNDATION: marzenia wymalowane na sneakersach

Dzieli je tysiące kilometrów, jednak jest coś, co bez względu na różnice wiekowe, kulturowe czy geograficzne łączy. To marzenia. 14-letnia Gertruda chciałaby zostać lekarką, 8-letni Josua strażakiem, 10-letnia Zosia naukowcem, a 7-letni Janek weterynarzem. Ponoć wypowiedziane marzenia mają większą szansę na spełnienie. Organizatorzy akcji "Możesz być, kim chcesz" wierzą, że jeszcze większą moc mają te, które są wymalowane dziecięcą ręką. (więcej…)

Marka Tygodnia: Tibi

Sukces Tibi to najlepszy przykład na to, że w modzie wcale nie trzeba mieć doświadczenia, papierów z uczelni, czy też referencji od najlepszych, by osiągnąć sukces. Amy Smilovic, założycielka marki, rozpoczęła działania w 1997 roku, kiedy to wraz z mężem przeprowadziła się do Hong Kongu. Los postawił przed nią wybór - praca u jego boku dla American Express, albo stworzenie własnej firmy. Wygrało to drugie. Dziś kolekcje Tibi można znaleźć w ponad 200. ekskluzywnych domach handlowych na całym świecie, takich jak: Saks, Neiman, Marcus, Bloomingdales, Harvey Nichols czy Harrods. W dodatku uwielbiają je Gwiazdy! W gronie najwierniejszych fanek jest Drew Barrymore, Sarah Jessica Parker, Scarlett Johansson i Reese Witherspoon. (więcej…)

Marka Tygodnia: IRO

Historia francuskiej marki IRO rozpoczyna się w 2002 roku, kiedy to dwóch braci, Laurent i Arik Bitton, wywodzących się z pokolenia trip-hopowców (zwolenników wybuchowej mieszanki rap + dub) postanowiło stworzyć kolekcję odzieży dla dziewczyn z ich charakterystycznego, ulicznego środowiska. Wszystko po to, by przestały "zlewać się" z tłumem i zaczęły wyrażać siebie przez to, co lubią i co jest dla nich ważne. (więcej…)

QUIOSQUE: oczaruj kwiatami wiosną

W sezonie wiosenno-letnim nic nie zdobi stylizacji lepiej niż... kwiaty. To jeden z tych wzorów, który cały czas jest modny i jednocześnie niezwykle kobiecy. W najnowszej kolekcji QUIOSQUE rozkwitają na sukienkach, bluzkach i dodatkach z nadzieją na wniesienie do Waszych szaf całego kalejdoskopu pozytywnych kolorów! (więcej…)

Marka Tygodnia: REBEL SKIN

Natalia jest estetką i hedonistką. Chłonie energię z kosmosu i przyrody. Kocha aktywność i otwarte, wielkie przestrzenie. Piotrek to z kolei buntownik i wolny strzelec, który uwielbia kawę o poranku, mruczenie swojego kota, nowe wyzwania i rozwój. Wynikiem tego miłosnego duetu jest "dziecko" w postaci marki. Łączącej dwa różne światy - sportu i sztuki... (więcej…)

Marka Tygodnia: MAAM

MAAM jest marką specjalizującą się w "górach" (czyt. bazowych bluzkach i t-shirtach). Modowy koncept został stworzony z myślą o kobietach, które lubią czuć się dobrze i elegancko w minimalistycznej oprawie. Niewymuszonej lecz niejednoznacznej, kryjącej w sobie coś więcej niż perfekcję wykonania, dbałość o detal i dobre szycie. Pytanie, co na to polski rynek? (więcej…)

13 niedrogich i stylowych marek odzieżowych, które warto znać

Istnieją marki odzieżowe, z którymi warto się zapoznać z dwóch konkretnych powodów. Po pierwsze, w swojej ofercie mają naprawdę nietuzinkowe ubrania, dodające klasy i pewności siebie. Po drugie, ich jakość na pewno NIE idzie w parze z cenami, gdyż te są wyjątkowo niskie... (więcej…)

Gdzie sprzedać używane ubrania w Internecie?

W ostatnim czasie wszyscy kupują ubrania na potęgę. Każdego roku są przynajmniej dwa okresy, w których sklepy stacjonarne i internetowe pękają w szwach od Klientów. Konsumpcjonizm jest na tak wysokim poziomie pierwszy raz w historii. Jego efektem jest nadmiar odzieży zalegającej w szafach i szufladach. Co można z nią zrobić oprócz wyrzucenia na śmietnik? Na rynku pojawiła się nowa aplikacja do sprzedawania ubrań używanych - sprawdzamy, na jakiej zasadzie działa. (więcej…)

Marka Tygodnia: Zahario

Zahario to świat intrygującej biżuterii – alternatywnej, niewymuszonej i odważnej w formie. Jest dziełem Dariusza Zacharzewskiego, który projektuje i wykonuje dodatki z metali szlachetnych i nieszlachetnych - bardzo często w połączeniu ze skórzanymi elementami. Udało nam się porozmawiać o pomyśle, inspiracjach i sednie pasji, która wyewoluowała do rangi marki. (więcej…)
Pokaż więcej...

Magazyn Modnej Ulicy – patronaty, nowinki ze Świata Mody, wywiady

 

Magazyn ModnaUlica.pl to kopalnia wiedzy dla wszystkich, których interesuje moda uliczna. Streszczamy najciekawsze wydarzenia ze świata fashion, podpowiadamy, które polskie marki odzieżowe zasługują na zaufanie, prezentujemy modne miejsca i nieznane dotąd historie światowych projektantów.

Magazyn Modnej Ulicy docenią wszyscy, dla których streetwear to coś więcej niż codzienne stylizacje. Jeżeli tak jak my wierzycie, że ubiór to również styl życia i sposób wyrażania siebie, Zakupedia zainteresuje Was i zachęci do pogłębiania tej wiedzy. Pamiętajcie, że staranne stylizacje nie tylko cieszą oko - sprawią, że będziecie chcieć więcej.

Jak łączyć ze sobą poszczególne elementy garderoby, gdzie kupić fajne buty na różne okazje, jakie triki zastosować, by wyglądać lepiej? Z nami nie zginiecie!