TESTUJEMY ZAKUPY: Badura

AnnaAmelia Filewicz | Lipiec 12, 2017

Markę BADAURA charakteryzuje najwyższa jakość materiałów, wzornictwo wpisujące się najnowsze trendy oraz dbałość o perfekcyjne wykonanie. Powstała z pasji tworzenia i chęci dostarczania ludziom produktów, dzięki którym można wyróżnić się z tłumu, a ponad to dostarczającymi radość i zapewniającymi wygodę. Pierwszy zakład rzemieślniczy BADURA został otwarty w 1982 roku i, mimo upływu czasu, jego pierwotne wartości są nadal aktualne…

 

ZAKUPY: W internetowym sklepie BADURA obowiązuje bardzo prosty sposób wyszukiwania rzeczy: po płci (Kobieta, Mężczyzna) i kolejno po dostępnych kategoriach (Obuwie, Dodatki, Oferty Specjalne). Po dodaniu wybranego produktu do koszyka, w oknie obok pojawia się tzw. wishlist, czyli inne propozycje w podobnym klimacie, dzięki którym skompletujecie idealny look.

 

PŁATNOŚĆ: Sklep korzysta z systemu Dotpay. Można również zapłacić kurierowi GLS przy odbiorze.

 

WYSYŁKA: Absolutnym plusem zakupów w BADURA online jest opcja bezpłatnej wysyłki za pośrednictwem kuriera GLS. Losy paczki możecie śledzić na bieżąco (w jednym z maili potwierdzających przyjęcie zamówienia otrzymacie jej numer). Nasze zamówienie złożyliśmy w środę natomiast dostawa miała miejsce w piątek po południu.

 

ZWROTY/WYMIANA: W paczce, oprócz paragonu i karty gwarancyjnej, znajdzcie wydrukowany informator na temat możliwości reklamacji. Opcje są dwie – odsyłacie z powrotem do sklepu online (na koszt firmy) albo udajecie się do najbliższego salonu stacjonarnego.

 

SEKRETY ZAKUPOHOLICZKI: Nasze serce zdobyły czarne sandałki BADURA z łączonych materiałów. Zamówiliśmy rozmiar 36 (marka ma nieco zawyżoną rozmiarówkę – przy każdym modelu na stronie znajdziecie szczegółową tabelę wymiarów w centymetrach). Ku naszemu zaskoczeniu buty okazały się rozparowane. Lewy był o ok. pół centymetra większy od prawego! Co więcej, wewnętrzne wykończenie obu pięt miało inny kolor skóry. Pomimo szczerych chęci i odpowiedniej godziny (przed 17:00) nie udało nam się dodzwonić na numer infolinii, który znaleźliśmy w wydrukowanym informatorze i drugi, podany na oficjalnej stronie. Wysłany mail na [email protected] również bez odpowiedzi. Towar udało się wymienić na ten sam rozmiar dopiero w salonie BADURA Galeria Bałtycka, do którego mamy najbliżej…

 

Zobacz co ciekawego mamy dla Ciebie w Sklepie