UNDER ARMOUR: nowa kampania z Dwayne Johnson

admin | Kwiecień 28, 2018

Under Armour i Dwayne Johnson stawiają wyzwanie – „A Ty? Jak dotrzesz na szczyt?”. Najnowsza kampania amerykańskiej marki Will Finds A Way podkreśla znaczenie determinacji, siły woli i treningu.

 

Under Armour w swojej nowej kampanii pokazuje, jak ważne są ciężka praca, poświęcenie oraz wytrzymałość. Jako główne czynniki pomagające sportowcom osiągnąć najlepszą formę marka uznaje wytrwały trening i ciężką pracę. To elementy konieczne do osiągnięcia perfekcji w każdej dyscyplinie. Kampania Will Finds A Way ma inspirować i prowokować konsumentów, zabierając ich w motywacyjną podróż, a w centrum zainteresowania stawiając Dwayne’a Johnson’a. Opowieść to zlepek historii ośmiu pionierskich sportowców: światowej mistrzyni w sprincie – Natashy Hastings, pływaczki olimpijskiej – Yusrę Mardini, rozgrywającego NBADennisa Smitha Jr., aktorki i chińskiej mistrzynię taekwondo Zoe Zhan, mistrza świata w judoTedd’ego Rinera, kaskaderki – Jassie Graff, triatlonisty – Johnny’ego Agara oraz Jovona Wanna Waltona – mistrza boksu i gimnastyki amerykańskiego stanu Georgia.

 

 

 

Wytrzymałość i ciężka praca nie są dla Dwayne’a Johnson’a niczym obcym. Jako nieprzeciętny motywator, narrator i dusza kampanii podkreśla, że dla silnej woli niemożliwe nie istnieje. Johnson przedstawia swoje życie jako potwierdzenie, że bycie THE HARDEST WORKER IN THE ROOM pozwalało mu pokonywać wszelkie przeszkody na drodze do sukcesu. Znalazł dla siebie nową ścieżkę po tym, jak jego marzenie o zostaniu profesjonalnym futbolistą legło w gruzach i został na ulicy z kilkoma dolarami w kieszeni. Dzięki temu, co przeszedł, dobrze wie, że w każdym z nas jest coś, co pomaga przeciwstawić się zwątpieniu, porażce czy niefortunnym okolicznościom.

 

Na przestrzeni lat ponosiłem bolesne porażki, aż wreszcie moje marzenia spełzły na niczym, co nieuchronnie przycisnęło mnie do muru. W trakcie drogi na prostą zrozumiałem, że jedno jest niezaprzeczalne i niezmienne w celu osiągnięcia sukcesu. Ciężka praca… – Dwayne Johnson

Seria filmów została stworzona przy współpracy kreatywnej agencji Droga5 i wyreżyserowana przez nagradzanych reżyserów, braci Malloy oraz Nathalie Canguilhem z Superprime. W filmie wprowadzającym, Johnson przedstawia unikalne sposoby każdego z występujących sportowców na osiągnięcie wielkości – poprzez pokonywanie lęku społecznego jako dziecko, uciekania przed zamieszkami i wojną czy walczenie z ograniczeniami spowodowanymi niepełnosprawnością fizyczną. Szybka narracja i sposób nagrania prowadzą widza przez zbiór inspirujących podróży z tym samym uporem, który towarzyszy zawodnikom w ich codziennych treningach. W rezultacie powstała spora dawka energetycznych i motywujących filmów, które pozostawiają widza z poczuciem, że bez względu na okoliczności, przy odpowiedniej determinacji każdy znajdzie swój sposób na zdobycie szczytu.

 

Nasza kampania „Will Finds A Way” manifestuje znaczenie determinacji w pokonywaniu przeszkód i osiąganiu nieprawdopodobnego. Mam zaszczyt pracować przy tym projekcie z innymi niesamowitymi sportowcami (kobietami, mężczyznami i dziećmi), z których wszyscy sięgnęli wielkości poprzez niezachwianą determinację i bycie THE HARDEST WORKER IN THE ROOM! – Dwayne Johnson

 

 

Under Armour pragnie ukazać inną perspektywę, pozwalając zrozumieć, że trening połączony z siłą umysłu oraz mocnym przekonaniem to klucz do sukcesu. Zespół dumnie odnosi się do Dwayne’a Johnsona jako „Motywatora Mas”. Razem wprowadzamy tę kampanię na świecie, wierząc, że przy odpowiedniej dawce silnej woli wszyscy sportowcy znajdą swoją drogę na sam szczyt. Poprzez kampanię „Will Finds A Way” popychamy wszystkich do tego, aby wykraczali poza fizyczne i psychiczne granice ukazując wyłącznie to, co mają najlepszego… – Adrienne Lofton, wiceprezes Global Brand Managenent Under Armour

 

Zobacz film kampanii Will Finds A Way <<<

Zobacz co ciekawego mamy dla Ciebie w Sklepie