POLICE: bezkompromisowy look inspirowany amerykańskim rozdrożem

admin | Grudzień 27, 2017

Każdy zna tę scenę z amerykańskich filmów – pustynna przestrzeń, szeroka, pusta droga i wiatr we włosach bohatera prowadzącego rozpędzony kabriolet. Synonim nieograniczonej wolności, dzikości i spełnienia stał się inspiracją dla jednej z najmocniejszych marek modowych. Co wyróżnia Police i dlaczego nie jest dla wszystkich?

 

Jeżeli bunt to w wielkim stylu

Police powstało 1983 roku zainspirowane młodymi Amerykanami, których pogoń za wolnością emancypowała się w każdym aspekcie codzienności. Motywem przewodnim marki od początku był nowojorski styl bycia, w którym niezależność na przemian miesza się z upartym dążeniem do celu i smakowaniem życia w jego prostocie. Projektanci Police kierują swoje produkty do tych, którzy stawiając na unikalność chcą być gotowi na wszystko.

Niezależność, bezkompromisowość, bezczelność – to główne motywy amerykańskiego koncernu. Na przełomie lat twarzami Police były sławy kojarzone właśnie z takimi cechami charakteru. Okulary przeciwsłoneczne oraz zegarki noszą między innymi niezniszczalny Bruce Willis, pewny siebie David Beckham i Desperado Antonio Banderas.

 

Uwodzenie w wielkomiejskim stylu

Styl promowany przez Police daje jasno do zrozumienia:

 

Confident is the new sexy – Pewność siebie jest seksowna

Marka kieruje swoje kolekcje do tych, dla których wyróżnienie w tłumie jest priorytetem. Proste fasony z przyciągającymi wzrok detalami, takimi jak zegarek czy okulary, mają zadanie wydobyć z klientów osobowość, dzięki której podbiją świat.

 

Police łączy klasykę ze stylem ulicznym tworząc charakterystyczny, uwodzicielki look. Jednocześnie daje wrażenie naturalnej pewności siebie, przydatnej przy każdej okoliczności…

NIE dla szablonów i granic

Każdy z fanów Police jest inny lecz łączy ich jedno – chcą i lubią się wyróżniać. Dlatego wszystko co robią, robią tak, by uwydatnić swoją indywidualność. Dodatki? Koniecznie wyraziste. Takie właśnie są zapachy sygnowane logo bezkompromisowej marki. Zamknięte we flakonach, których nie powstydzi się żaden buntownik, oczarowujące zmysły i budzące zainteresowanie. Nie każdy odważy się po nie sięgnąć. Aby stać się posiadaczem szklanej czaszki z buntownikiem w nazwie, trzeba mieć to *COŚ. To właśnie dzięki perfumom Police stało się rozpoznawalne na całym świecie.

Buntownik na miarę czasów

Projektanci Police doskonale zdają sobie sprawę z tego, że świat idzie do przodu, a razem z nim zmienia się pojęcie buntownika. Swoje produkty kierują do osób młodych, dokładając przy tym starań, by odzwierciedlały ich bieżące marzenia, potrzeby i cele.

 

Dzisiejsi młodzi buntownicy w przyszłości będą zmieniać świat, dlatego chcemy dać im produkty, które będą wsparciem dla ich buntowniczych dusz…

 

Zobacz co ciekawego mamy dla Ciebie w Sklepie