Marka Tygodnia: PIEL

admin | Kwiecień 18, 2018

Polska marka PIEL (z hiszpańskiego skóra) powstała z potrzeby serca i pasji tworzenia. Wszystkie torby i plecaki są wykonywane wyłącznie ze skór bydlęcych, bez okuć, z dala od zgiełku codziennego życia. Prosta, elegancka forma, autorskie zamknięcie oraz najwyższej jakości materiały to główne założenia Marty Biskupskiej-Wawrzyńczak, córki o artystycznej duszy, i ojca – inżyniera z krwi i kości.

 

Założeniem właścicielki i projektantki marki, Marty Biskupskiej-Wawrzyńczak, jest tworzenie autorskich toreb bez elementów metalowych. Tak, aby nic nie zaburzało estetyki – skóra, bez kompromisów. Ważną częścią jej filozofii jest niekupowanie skór z garbarni. Wszystkie materiały pozyskiwane są ze sprzedawanych przez duże firmy galanteryjne odpadów. Dzięki temu nadawane jest im drugie życie. Proces wpisuje się w zasady circular economy, co doceni każdy świadomy, a nawet wegański, klient.

 

 

 

 

Jestem dumna, ze moja marka PIEL istnieje już dwa lata na rynku i zyskuje zaufanie coraz większej rzeszy klientów. To wspaniałe, że tak innowacyjne i minimalistyczne projekty są doceniane oraz noszone z radością! – Marta Biskupska-Wawrzyńczak

 

PIEL wypuszcza jedynie pojedyncze sztuki, oczywiście pierwszej jakości. Dzięki precyzyjnej konstrukcji oraz innowacyjnym zamknięciom produkty są piękne i użytkowe. Marka jest odpowiedzią na potrzeby osób poszukujących nie tylko prawdziwego rzemiosła, ale i designu, czyli klasyki  w nowoczesnym wydaniu. PIEL udowadnia, że minimalizm formy może przekładać się na maksymalny wyraz. Ten efekt osiąga dzięki starannej i ścisłej współpracy inżynierów, kaletników i artystów.

 

 

 

PIEL to jakość i prawda zamknięta w unikatowym produkcie…

 

 

Kolekcja jest dostępna w oficjalnym sklepie online marki na www.studiopiel.com

Zobacz co ciekawego mamy dla Ciebie w Sklepie