Marka Tygodnia: Mana Mana

admin | Sierpień 28, 2017

Mana Mana, pracownia torebek i akcesoriów szytych na indywidualne zamówienie, prezentuje swoją nową kampanię. Zdjęcia zostały zrobione w Gdyni – mieście, z którym marka związana jest od początku swojego istnienia.

Pracownia Mana Mana znajduje się przy ulicy 3 Maja 20, w tak zwanym zagłębiu rzemiosła gdyńskiego. W maju tego roku, pod tym samym adresem otwarty został pierwszy stacjonarny butik marki, w którym można nie tylko obejrzeć i kupić oryginalne torebki, ale także samodzielnie je zaprojektować.

Torebki, plecaki i nerki z najnowszej jesiennej kolekcji są przede wszystkim różnorodne. Bo taka właśnie jest kobieta, która decyduje się na wybór produktów Many – niejednoznaczna, lubiąca zmiany, odważna i świadoma siebie. Nie boi wyróżniać się z tłumu, ale czasem ma ochotę, by pokazać swoją spokojną (absolutnie NIE nudną) twarz.

Projektując często myślę o rolach, które obecnie mają do odegrania kobiety. Realizujemy się na polu zawodowym i osobistym, każdego dnia łącząc kilka życiowych ról. Torebka nie może więc być przeszkodą, czymś, co zawadza czy ogranicza naszą aktywność. Wręcz przeciwnie. Ma zdobić i wyrażać osobowość, ale musi także spełniać rolę czysto praktyczną – Marcelina Rozmus-Prinz, twórczyni i właścicielka Mana Mana

Zdjęcia do najnowszej kampanii powstały w Gdyni – mieście, z którym marka związana jest od początku swojego istnienia.

Klimat towarzyszący Gdyni, panująca tu otwartość i wsparcie dla odważnych, innowacyjnych inicjatyw bez wątpienia ułatwiają nam funkcjonowanie i powodują, że cieszymy się, że Mana Mana kojarzona jest właśnie z tym miastem – Marcelina Rozmus-Prinz

Na zdjęciach można odnaleźć między innymi Gdyńską Szkołę Filmową czy Muszlę Koncertową przy Teatrze Muzycznym.

Jeden z modeli widoczny na zdjęciu (czarny, z niebieskimi uchwytami i kieszenią) to Torba Dobra na Bank. Całkowity dochód z jej sprzedaży zasili konto Banku Żywności w Trójmieście, organizacji pozarządowej, która ratuje żywność przed zmarnowaniem i pomaga potrzebującym.

Foto: Paweł Gajewski/September Art Agency/HIDAY

Zobacz co ciekawego mamy dla Ciebie w Sklepie