Marka Tygodnia: Jérôme Dreyfuss

AnnaAmelia Filewicz | Wrzesień 22, 2017

Zastanawialiście się kiedyś, ile tajemnic skrywa w sobie damska torebka? I czy na świecie istnieje taka kobieta, która ma w niej porządek? Jeżeli tak, dajcie namiar. Dla większości mężczyzn zjawisko damskiej torebki pozostaje zagadnieniem niezbadanym. Może z wyjątkiem jednego śmiałka, który postanowił wyjść wszystkim zabieganym bałaganiarom z pomocą. Mowa oczywiście o fenomenalnym francuskim projektancie Jèrôme Dreyfuss i jego nowatorskich akcesoriach.

Głównym założeniem Dreyfuss’a jest projektowanie dla ludzi i ich potrzeb. Szczerość popłaca – torebkowe imperium z dnia na dzień zyskuje coraz większe grono fanów, jednak mało kto wie, że praktyczne dodatki nie były głównym celem prężnego kreatora…

Jérôme Dreyfuss zadebiutował w marcu 1998 roku. Jego pierwsza kolekcja Couture Á Porter miała miejsce na ówczesnym Fashion Week w Paryżu. Zaraz po tym zdobył nagrodę Venus De la Mode w kategorii Projektant Roku. Rok później Dreyfuss miał okazję pracować przy boku Micheala Jacksona jako stylista, a 3 lata po tym doświadczeniu światło dzienne ujrzała pierwsza linia torebek oraz akcesoriów Roots de Luxe. Birth of Billy (czyt. narodziny Billy). Autor nie bez przyczyny nadał jednemu ze swoich kultowych modeli męskie imię – Billy co sezon pojawia się w nowej odsłonie.

Pozostałe torebki Jérôme Dreyfuss również noszą męskie imiona – jest Carlos, Igor, Max, Albert i Bobi. Projektant wciąż dodaje nowe modele, które wyróżnia staranne wykonanie z najlepszych materiałów i solidność. Sam autor szczególnie upodobał sobie egzotyczne skóry i włosie. Nie obce jest mu także eksperymentowanie z kolorami.

Ceny wahają się od około €250-€500 za mniejsze modele (Twee, Momo), €800 za średniej wielkości skórzane torby (CarlosAlbert) do ponad €2000 za projekty z egzotycznych skór czy włosia.

Tworzę torebki-kody. Wszystko, co będzie się w nich znajdować, ma swoje określone miejsce – Jérôme Dreyfuss

Z jednej strony, o co tyle hałasu. W końcu w damskich torebkach od dawna wydziela się specjalne przegródki na telefon, szminkę czy klucze, dodaje odczepiane portfele czy inne akcesoria. Dreyfuss wpadł jednak na nie lada innowację – wypuszcza modele z latarkami! Jeżeli chcecie zaoszczędzić czas tracony na poszukiwanie drobiazgów w ciemności, to rozwiązanie warte szczególnej uwagi.

Pierwszy flagowy butik Jérôme Dreyfuss został otwarty w 2008 w Paryżu (dokładnie w sercu Saint Germain Des Près), a już dwa lata później kolejny, tym razem w Nowym Jorku. Los chciał, że tuż obok showroomu jego żony – Isabel Marant.

Francuski designer specjalizuje się również w męskich akcesoriach – dowodem tego jest kolekcja Monsieur Dreyfuss, czyli narodziny Bandit, Diego, Franky i Pedro.

Monsieur Dreyfuss to specjalna kolekcja dedykowana przedstawicielom mojej płci. Modele męskie są rockowe, ciężkie i na tyle stylowe, że z pewnością nie raz zostaną pożyczone przez kobietę – Jérôme Dreyfuss

Foto: Jérôme Dreyfuss Official

Zobacz co ciekawego mamy dla Ciebie w Sklepie