Marka Tygodnia: Blue eye

admin | Listopad 19, 2018

Blue eye to polska marka odzieżowa, realizująca autorskie projekty we współpracy z rodzimymi szwalniami. Wypuszcza limitowane kolekcje ubrań skierowanych do kobiet, które pragną czuć się wyjątkowo, oryginalnie i atrakcyjnie niezależnie od okoliczności. Jakość (przez duże J) oderwana od szalonego świata mody sieciówkowej i przerostu formy nad treścią.

 

 

 

Zadaniem produktów z metką Blue eye jest dawanie komfortu. Marka wypuszcza ubrania w krótkich, niepowtarzalnych kolekcjach – tak, jak robią to znani światowi producenci. W Polsce, w tym miejscu jest spora luka, dlatego właśnie w nią postanowiła się wpasować. Nie od dziś wiadomo, że każda kobieta chce się wyróżniać i móc pochwalić strojem, którego nie sposób znaleźć w pierwszej lepszej Galerii Handlowej. W związku z tym przekonaniem powstał pomysł na biznes.

 

 

 

Kobieta, która nosi nasze ubrania to osoba ceniąca swój indywidualizm, mająca potrzebę wyróżniania się z otoczenia – Paweł Golan

 

 

Głównym atutem Blue eye jest „samowystarczalność” – zarówno w temacie projektowania, jak i produkcji. Wszystko dzieje się pod czujnym okiem wyznaczonych osób. W rezultacie każdy produkt to autorska kompozycja oprawiona w obiecaną jakość.

 

 

 

Naszym największym sukcesem jest zaprojektowanie i wprowadzenie na rynek pierwszej kolekcji letnich sukienek. Wiemy, że to dopiero początek i z czasem o naszej marce usłyszy więcej osób…

 

 

Blue eye jest w trakcie poszerzania asortymentu (do sprzedaży weszły właśnie płaszcze z jesiennej kolekcji). W ciągu najbliższych lat planuje premierę kolejnych produktów, zgodnych z potrzebami klientek i rozpromowanie marki do statusu dobrze rozpoznawalnej na polskim rynku.

Zajrzyjcie do sklepblueeye.pl i poznajcie świat widziany na niebiesko…

Zobacz co ciekawego mamy dla Ciebie w Sklepie