Magazyn

Przeczytaj więcej o Marka Tygodnia: Blue eye

Marka Tygodnia: Blue eye

Blue eye to polska marka odzieżowa, realizująca autorskie projekty we współpracy z rodzimymi szwalniami. Wypuszcza limitowane kolekcje ubrań skierowanych do kobiet, które pragną czuć się wyjątkowo, oryginalnie i atrakcyjnie niezależnie od okoliczności. Jakość (przez duże J) oderwana od szalonego świata mody sieciówkowej i przerostu formy nad treścią. (więcej…)

Marka Tygodnia: Young Wear

YOUNG WEAR to nowa polska moda dedykowana młodym buntownikom. Rynek przyjął ją świetnie! Jeżeli takie hasła, jak muzyka, zabawa, japońska kultura i oryginalne ubrania z nadrukami nie są Wam obojętne, z pewnością odnajdziecie się w świecie ubrań o młodocianym uosobieniu. (więcej…)

OCHNIK: relacja z otwarcia Salonu z udziałem Gwiazd

Marka OCHNIK już w przyszłym roku będzie celebrować okrągły jubileusz. Przez trzydzieści lat działalności otworzyła 96 salonów sprzedaży i nadal poszerza swój asortyment. W Galerii Mokotów miało miejsce otwarcie nowego, powiększonego butiku, a gości z pierwszych stron gazet witała Natalia Kossut, dyrektor ds. marketingu OCHNIK wraz z zespołem. (więcej…)

Marka Tygodnia: LOOK made with love

LOOK made with love to modowy koncept z propozycjami dla mamy i córki, który skupia się na kobietach ceniących równowagę w życiu, starających się znaleźć work-life balance i znajdujących radość w codzienności. Jeżeli lubicie siebie, akceptujecie swoje ciało i dobrze czujecie się we własnej skórze - LOOK dostarczy Wam wygodnych, praktycznych i zrównoważonych ubrań w klimacie Slow Fashion. (więcej…)

Modne Miejsce: MAG STYL

Oryginalne kolekcje takich marek premium, jak Marc Aurel, Blue Fire, Fracomina, Ice Play, Rosner, Oui czy Tuzzi na terenie Trójmiasta? Jest takie miejsce. MAG STYL to klimatyczny butik zlokalizowany w Gdyni-Orłowo, nieopodal Centrum Handlowego Klif. Oprócz stale wzbogacanej oferty może pochwalić się największym wyborem kolekcji Fashion z metką Sportalm. O początkach, inspiracjach i planach na przyszłość rozmawiamy z właścicielką sklepu, Magdaleną Sztachelską. (więcej…)

QUIOSQUE: modna klasyka na Jesień i Zimę 2018/19

Kolekcja QUIOSQUE FW 2018/19 to zawsze modna klasyka w nowym wydaniu. W tym sezonie marka pokazuje kobiecość na różne sposoby. Projektanci czerpali inspiracje z wielu źródeł. Zachwycił ich londyński, komfortowy casual z elementami boho, nowojorski szyk z nutą awangardy oraz miejski styl prosto z paryskich ulic. (więcej…)

Jaki wpływ na planetę mają Twoje dżinsy?

Każdy nosi dżinsy - to dość stanowcze stwierdzenie, jednak ciężko się z nim nie zgodzić. Większość ludzi nosi spodnie z denimu na co dzień, dlatego popyt na nie nigdy nie był tak wysoki, jak dziś. Jednak, czy zdajecie sobie sprawę z konsekwencji, jakie niesie popularność tzw. szybkiej mody (ang. fast fashion)?  Co można zrobić, żeby ograniczyć jej negatywny wpływ na środowisko? (więcej…)

Magazyn Modnej Ulicy – patronaty, nowinki ze Świata Mody, wywiady

Magazyn ModnaUlica.pl to kopalnia wiedzy dla wszystkich, których interesuje moda uliczna. Streszczamy najciekawsze wydarzenia ze świata fashion, podpowiadamy, które polskie marki odzieżowe zasługują na zaufanie, prezentujemy modne miejsca i nieznane dotąd historie światowych projektantów.

Magazyn Modnej Ulicy docenią wszyscy, dla których streetwear to coś więcej niż codzienne stylizacje. Jeżeli tak jak my wierzycie, że ubiór to również styl życia i sposób wyrażania siebie, Zakupedia zainteresuje Was i zachęci do pogłębiania tej wiedzy. Pamiętajcie, że staranne stylizacje nie tylko cieszą oko - sprawią, że będziecie chcieć więcej.

Jak łączyć ze sobą poszczególne elementy garderoby, gdzie kupić fajne buty na różne okazje, jakie triki zastosować, by wyglądać lepiej? Z nami nie zginiecie!