Magazyn

Przeczytaj więcej o Marka Tygodnia: Jérôme Dreyfuss

Marka Tygodnia: Jérôme Dreyfuss

Zastanawialiście się kiedyś, ile tajemnic skrywa w sobie damska torebka? I czy na świecie istnieje taka kobieta, która ma w niej porządek? Jeżeli tak, dajcie namiar. Dla większości mężczyzn zjawisko damskiej torebki pozostaje zagadnieniem niezbadanym. Może z wyjątkiem jednego śmiałka, który postanowił wyjść wszystkim zabieganym bałaganiarom z pomocą. Mowa oczywiście o fenomenalnym francuskim projektancie Jèrôme Dreyfuss i jego nowatorskich akcesoriach. (więcej…)

Jak się ubrać na Święta?

Sezon na uroczyste spotkania i szalone imprezy można uznać za rozpoczęty. Od sukienki na świąteczne spotkanie w pracy, przez subtelną wigilijną kreację, aż po wystrzałowe szpilki na Sylwestra i uwodzicielskie koronki. Jak się ubrać na Święta? Odkryjcie nasze propozycje na wyjątkowe okazje! (więcej…)

Modne Miejsce: Papaya Atelier

Papaya Atelier to adres dla kobiet, które kochają wszystko, co jest związane z modą i chcą to uczucie eksponować na co dzień. Jego siłą przebicia jest zespół ludzi, którzy doskonale wiedzą, do czego dążą. Tym "czymś" jest sukces oparty na zaufaniu, status rozpoznawalnej marki i najwyższa jakość ujęta w każdym oferowanym projekcie. "Skończyło się mleko, idę do sklepu" - jeżeli nawet w takiej sytuacji zastanawiacie się, co na siebie włożyć, BINGO! W tym świecie nie zginiecie. (więcej…)

MIKOŁAJKI: prezenty LAST MINUTE

Do Mikołajek zostało już naprawdę niewiele czasu. Jeżeli jeszcze nie zastanawialiście się nad świątecznymi upominkami, wychodzimy z pomocą! To ostatni dzwonek na składanie zamówień bez wychodzenia z domu... (więcej…)

Marka Tygodnia: IRO

Historia francuskiej marki IRO rozpoczyna się w 2002 roku, kiedy to dwóch braci, Laurent i Arik Bitton, wywodzących się z pokolenia trip-hopowców (zwolenników wybuchowej mieszanki rap + dub) postanowiło stworzyć kolekcję odzieży dla dziewczyn z ich charakterystycznego, ulicznego środowiska. Wszystko po to, by przestały „zlewać się” z tłumem i zaczęły wyrażać siebie przez to, co lubią i co jest dla nich ważne. (więcej…)

Marka Tygodnia: Acne Studios

Jeżeli myślicie, że Ikea to największa chluba szwedzkiego dizajnu, jesteście w błędzie. W ostatnich latach najgorętszym towarem eksportowym Szwecji stało się ACNE. Firma założona w 1996 roku przez grupę przyjaciół, z charyzmatycznym Johnym Johanssonem na czele, zyskała przychylność wszystkich, którzy doceniają proste formy w modzie. (więcej…)

Marka Tygodnia: Blue eye

Blue eye to polska marka odzieżowa, realizująca autorskie projekty we współpracy z rodzimymi szwalniami. Wypuszcza limitowane kolekcje ubrań skierowanych do kobiet, które pragną czuć się wyjątkowo, oryginalnie i atrakcyjnie niezależnie od okoliczności. Jakość (przez duże J) oderwana od szalonego świata mody sieciówkowej i przerostu formy nad treścią. (więcej…)

Marka Tygodnia: Young Wear

YOUNG WEAR to nowa polska moda dedykowana młodym buntownikom. Rynek przyjął ją świetnie! Jeżeli takie hasła, jak muzyka, zabawa, japońska kultura i oryginalne ubrania z nadrukami nie są Wam obojętne, z pewnością odnajdziecie się w świecie ubrań o młodocianym uosobieniu. (więcej…)

OCHNIK: relacja z otwarcia Salonu z udziałem Gwiazd

Marka OCHNIK już w przyszłym roku będzie celebrować okrągły jubileusz. Przez trzydzieści lat działalności otworzyła 96 salonów sprzedaży i nadal poszerza swój asortyment. W Galerii Mokotów miało miejsce otwarcie nowego, powiększonego butiku, a gości z pierwszych stron gazet witała Natalia Kossut, dyrektor ds. marketingu OCHNIK wraz z zespołem. (więcej…)

Marka Tygodnia: LOOK made with love

LOOK made with love to modowy koncept z propozycjami dla mamy i córki, który skupia się na kobietach ceniących równowagę w życiu, starających się znaleźć work-life balance i znajdujących radość w codzienności. Jeżeli lubicie siebie, akceptujecie swoje ciało i dobrze czujecie się we własnej skórze - LOOK dostarczy Wam wygodnych, praktycznych i zrównoważonych ubrań w klimacie Slow Fashion. (więcej…)
Pokaż więcej...

Magazyn Modnej Ulicy – patronaty, nowinki ze Świata Mody, wywiady

Magazyn ModnaUlica.pl to kopalnia wiedzy dla wszystkich, których interesuje moda uliczna. Streszczamy najciekawsze wydarzenia ze świata fashion, podpowiadamy, które polskie marki odzieżowe zasługują na zaufanie, prezentujemy modne miejsca i nieznane dotąd historie światowych projektantów.

Magazyn Modnej Ulicy docenią wszyscy, dla których streetwear to coś więcej niż codzienne stylizacje. Jeżeli tak jak my wierzycie, że ubiór to również styl życia i sposób wyrażania siebie, Zakupedia zainteresuje Was i zachęci do pogłębiania tej wiedzy. Pamiętajcie, że staranne stylizacje nie tylko cieszą oko - sprawią, że będziecie chcieć więcej.

Jak łączyć ze sobą poszczególne elementy garderoby, gdzie kupić fajne buty na różne okazje, jakie triki zastosować, by wyglądać lepiej? Z nami nie zginiecie!